HoltePortalen kan brukes både på datamaskin og i app.
Logg på HoltePortalen med datamaskin (desktop)
- Gå til https://holteportalen.no og logg inn med brukernavn og passord
- Har du glemt passordet ditt klikker du på “Glemt passord?” og følger veilederen.
Mottar du ikke e-post om tilbakestilling av passord anbefaler vi at du sjekker søppelpost / spam. Evt. kontakt Holte Support på tlf: 45 50 60 70 eller e-post: support@holte.no
Logg på HoltePortalen med app (mobil)
Finn HoltePortalen blant dine apper. Ikonet ser slik ut:
![](https://hjelp.holte.no/wp-content/uploads/2023/01/Site-Appikon-1024x1024-1.png)
- Skriv inn brukernavn og passord om du blir bedt om det.
- Har du glemt passordet ditt klikker du på “Glemt passord?” og følger veilederen.
Mottar du ikke e-post om tilbakestilling av passord anbefaler vi at du sjekker søppelpost / spam. Evt. kontakt Holte Support på tlf: 45 50 60 70 eller e-post: support@holte.no
Hva gjør jeg om jeg får melding om «Signin-callback» eller blank side ved innlogging til holteportalen.no?
- Dersom du får opp signin-callback og blank side ved innlogging til holteportalen.no, er løsningen å sette rett klokkeslett på PCen.
![](https://hjelp.holte.no/wp-content/uploads/2023/01/image.png)
Slik gjør du:
- Høyreklikk på klokka nede i høyre hjørne
- Velg Juster dato/klokkeslett
![](https://hjelp.holte.no/wp-content/uploads/2023/01/image-1.png)
- Sett klokka til riktig tid og trykk OK
- Oppdater nettleserfanen med https://www.holteportalen.no og logg på